Napísali ste nám "Leteli sme balónom!"

Leteli sme balónom !

Nádherný zážitok, nezabudnuteľný a napísala by som že neopakovateľný, lenže ja už tajne dumám kedy a kde si ho opäť doprajeme :-)

Svet je zhora tak tichý, pokojný a krásny... Stromy sú ako zelené hviezdičky, polia ako farebné koberce, červené strechy domčekov, dedinky ako z lega a vlakové koľaje ako modelová železnica, škoda že vláčik práve nešiel... Z väčších výšok svet ako na dlani, z tých nižších zvláštny pocit, tak nízko, dotýkame sa vrškov voňavej repky olejnej a predsa letíme...  Tieň balóna sa ticho kĺže po zeleni polí... Okolo nás ďalšie balóny, ďalšie tiene, aj krúžiace žlté motorové lietadielko s mávajúcim pilotom... Život je na chvíľku pohyblivá maľovaná rozprávka... Všetky starosti sú zabudnuté, zúfalstvo z prvého neuskutočneného letu, čakanie na ďalší termín, obavy z počasia ktoré bolo zrána úplne apokalyptické a ani poobede nie zrovna ideálne, strach aký to vlastne bude pocit, len tak si letieť vzduchom, to všetko je zrazu nepodstatné... Letíme a je to úžasné ! Manžel nadšený, ja nadšená. Usmievame sa ako dvaja blázni :-) Držím sa okraja koša a od radosti by som najradšej poskakovala, je to také krásne :-) Ale hodina je tak málo, tak zúfalo málo ! Pred pristátím smútok, že prichádza koniec, po pristátí túžba nevyliezť z koša a vzlietnuť znova, najlepšie hneď... posledné nostalgické foto pri zapadajúcom slnku...

Tak také to je, letieť balónom...

Potom mátožná večerná cesta autom naspäť, na prívese za nami zbalený balón a ja v hlave jedinú myšlienku - ešte, chcem ešte ! Po príchode krst prvoletcov, šampanské a šup do bielych perín v duchu letieť ešte raz... nie nie, ešte najmenej desaťkrát ! :-)

Naša veľká vďaka patrí majiteľovi firmy Liborovi Staňovi, ktorý bol zároveň naším pilotom a tiež všetkým zamestnancom s ktorými sme prišli do styku, za vysokú úroveň a absolútnu profesionalitu pri organizovaní letu. Za trpezlivosť pri objednávaní termínu a ubytovania ďakujeme špeciálne Věre Nechalovej a Davidovi Sovišovi. Nápad s ubytovaním k letenke v krásnom zrubovom penzióne v Břestku je výborný a večer sme ho naozaj ocenili :-)

Splnili ste nám sen.

Ďakujeme.

Ina a Michal, baronstvo ze Zlobic

Fotogalerie:

Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek Let balonem - BalonCentrum Břestek

Prihlásenie

Registrácia

Novinky z letu balónom

18.4.2017

Novú balonářskou sezónu sme zahájili krstom dvoch nových balónov v našej flotile.

30.1.2017

Sneh, obloha bez mráčika, nádherné panorámatá Tatier, skvelí pasažieri a skúsená posádka, to bol prekrásny let balónom v Tatrách.

25.1.2017

Balónová fiesta vo Filzmoos prebieha za nádherného slnečného počasia, kráných letov a dobrej nálady.

5.1.2017

V termíne 21-28 / 01/2017 sa posádky BALONY.SK zúčastňujú zimné balónové fiesty v rakúskych Alpách vo Filzmoos.

6.12.2016

Tohtoročný prvý prelet alpských velikánov z Rakúska do Talianska sa nám nadmieru vydaril. Štart z letiska Niederöblarn v 8:30, pristátie v Pordenone o 12:10. Teplota na štarte -8 ° C, pristátie + 7 ° C. Maximálna výška letu 5 244 m (teplota -12 ° C), najvyššia rýchlosť 76,7 km / h.

Zobrazit všechny novinky

Odporúčame

Darčekový certifikát ešte dnes

Pokiaľ chcete prekvapiť svojich blízkych darčekom ešte dnes, môžeme Vám zaslať darčekový certifikát ihneď v elektronickej forme.